آرایشی

معرفی شامپو بدون سولفات برای ریزش مو

شامپو بدون سولفات برای ریزش مو

مو یکی از مهمترین بخش های زندگی هر فرد است و مراقبت از آن مراقبت از زیبایی و سلامت انسان محسوب می شود. یکی از ساده ترین راه های مراقبت از مو شستن آن است که معمولا با استفاده از شامپو های سولفات دار، برای از بین بردن چربی های مو انجام می شود. به همان میزان که شامپو سولفات دار آلودگی ها را از روی مو های شما پاک می کند، چربی طبیعی مو های شما را هم می گیرد. از ویژگی های خوب شامپو های بدون سولفات حفظ درخشش مو ها به واسطه روغن طبیعی مو است که در سلامت مو هایتان بسیار اثر گذار است. یک شامپو بدون سولفات برای ریزش مو و کاهش آن نیز موثر است.

 

چرا از شامپو بدون سولفات استفاده کنیم؟

استفاده از شامپو بدون سولفات برای ریزش مو، تقویت، هیدراته نگه داشتن، حفظ رنگ مو ها، درخشش مو و دیگر موارد می تواند به شما مو های سالمی را هدیه بدهد. هنگام خرید شامپو های مورد نظرتان به نوع شامپو و خواص آن به خوبی دقت کنید. هم چنین فراموش نکنید که شامپویی که انتخاب کرده اید مردانه است یا زنانه و مطابق نوع مو هایتان یعنی چرب، معمولی و یا خشک شامپو مورد نظرتان را خریداری کنید. شما می توانید لذت داشتن مو های براق و ابریشمی را با داشتن شامپو بدون سولفات برای ریزش مو تجربه کنید. برای این منظور چند شامپو بدون سولفات برای زیرش مو را به شما معرفی می کنیم.

 

شامپو میراکل آرگان آلترگو

شامپو میراکل آرگان آلترگو

اگر به دنبال یک شامپوی جوان ساز هستید که از مو های آسیب دیده شما حفاظت کند، شامپو میراکل آرگان آلترگو، انتخاب درستی است. این شامپو خاصیت احیا کنندگی، ضد فر خوردگی، صافی مو، بازکردن گره مو، پاکسازی عمقی داشته و هم چنین گزینه مناسبی برای مو های کراتین شده است. این شامپو آبرسان قوی است و تار های مو های شما را به خوبی بازسازی خواهد کرد. مواد شیمیایی در این شامپو وجود ندارد و وجود روغن درخت چای در این شامپو باعث ایجاد تعادل چربی سر خواهد شد. هم چنین از چرب شدن ساقه های مو، جلوگیری می کند. استفاده روزانه از این شامپو بدون سولفات برای ریزش مو مجاز است.

 

شامپو کراتینه وچه بدون سولفات

شامپو کراتینه وچه بدون سولفات

یکی از مواردی که برای مو های کراتین شده و رنگ شده شما مشکل ایجاد می کند، خشکی، ریزش و آسیب دیدن مو ها است. استفاده از شامپویی که بتواند رطوبت و رنگ مو ها را حفظ کند، آن را از خشکی حفظ کند، می تواند برای کمک به حفظ لطافت مو اثر به سزایی داشته باشد.

شامپو کراتینه وچه فولیکول های مو ها را تقویت کرده تا از ریزش آن ها جلوگیری کند به همین دلیل یک انتخاب عالی در میان شامپو بدون سولفات برای ریزش مو است. شامپو کراتینه وچه بدون سولفات یک انتخاب مناسب برای مو های رنگ شده و کراتین شده است. این شامپوی بدون سولفات به دلیل وجود ویتامین های A،E ،B5  و بیوتین و هم چنین وجود عصاره انار و دیگر موارد می تواند گزینه خوبی برای مو های کراتین و رنگ شده شما باشد.

 

شامپو مو ایروس مدل ترمیم کننده آرگان بدون سولفات

شامپو مو ایروس مدل ترمیم کننده آرگان بدون سولفات

محصولاتی که در آن ها از روغن آرگان استفاده شده است یکی از محصولاتی است که امروزه بسیار مورد استقبال افراد، مخصوصا با مو های کراتین شده، قرار می گیرد. روغن آرگان یا همان طلای مایع، به واسطه روغن و ویتامین های فراوانی که در آن وجود دارد، باعث نرم کنندگی، درخشندگی مو، آب رسانی قوی مو و جلوگیری از موخوره می شود. شامپو مو ایروس مدل ترمیم کننده آرگان بدون سولفات، همان شامپویی است که می تواند همه این موارد را به مو های زیبای شما هدیه دهد. به طور کلی شامپو های ایروس حجم زیادی دارند و می توانید با یک بار هزینه از آن ها برای مدت طولانی استفاده کنید و از خواص آن ها بهره مند شوید. این شامپو هم چنین خشکی مو های شما را رفع می کند و تغذیه بسیار مناسبی برای پوست سر شما خواهد بود.

 

شامپو ایروس مدل کراتین هیدرولیز شده بدون سولفات

شامپو ایروس مدل کراتین هیدرولیز شده بدون سولفات

نوع دیگری از شامپو ایروس، شامپو ایروس مدل کراتین هیدرولیز شده بدون سولفات است، که برای همه مو ها مناسب است. این شامپو نیز یک شامپو بدون سولفات برای ریزش مو است که شامل کراتین کافی جهت صافی و نرمی تار های مو های شما خواهد بود.

هم چون شامپو دیگر ایروس، این شامپو فاقد سولفات، حاوی اسید آمینه گلوتامات و روغن نارگیل است و همچنین قابلیت رفع وزی مو ها و جلوگیری از ریزش مو ها را دارد. این محصول آبرسانی قوی برای ساقه مو ها است و سولفات و نمک ندارد. شامپو ایروس مدل کراتین باعث افزایش سلامت مو ها می شود و لطافت و ابریشمی شدن مو ها را به شما هدیه می دهد. به همین دلیل باید در پک کراتینه مو هایتان جای ویژه ای داشته باشد.

 

شامپو فری سولفات انار ایروس مناسب مو های رنگ شده

شامپو فری سولفات انار ایروس مناسب مو های رنگ شده

شامپو فری سولفات انار ایروس مناسب مو های رنگ شده نیز، یک شامپوی بدون پارابن و سولفات است که هم باعث حفظ و ثبات رنگ مو ها می شود و هم حاوی فیلتر ضد آفتاب جهت حفاظت رنگ می شود. این شامپو حاوی مواد مغذی است که علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، به رشد و ترمیم مو ها کمک می کند و درخشانی و شادابی مو ها را تشدید می کند. این شامپو دارای عصاره انار است و پروتئین هیدرولیز شده ابریشم و روغن شی باتر، در این شامپو، شانه زدن مو ها را برای شما آسان می کند و مو های لطیف و ابریشمی شما را زیبا و زنده تر می کند. بنابراین در تهیه شامپو بدون سولفات برای ریزش مو آن را مد نظر داشته باشید.

 

شامپو فری سولفات چای سبز ایروس مناسب مو های چرب

شامپو فری سولفات چای سبز ایروس مناسب مو های چرب

اگر مو های چربی دارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده از شامپو فری سولفات چای سبز ایروس مناسب مو های چرب استفاده کنید. این شامپو هم مانند شامپو فری سولفات انار ایروس، سولفات و پارابن را از ترکیبات خود حذف کرده است. سرشار از عصاره چای سبز و پروتئین هیدرولیز شده ابریشم و روغن است. درخشندگی مو ها را تشدید کرده، شانه زدن آسان شده و ابریشمی شدن و لطافت مو ها را افزایش می دهد. این شامپو محصولی فوق العاده برای مو های چرب است. شامپوی فری سولفات چای سبز، شامپو بدون سولفات برای ریزش مو است که سلامت مو های شما را تضمین خواهد کرد. خرید این محصول و تمامی محصولات ایروس که در بالا معرفی شد بسیار مقرون به صرفه است زیرا حجم بالایی دارند و مصرف این محصولات باکیفیت برای مدت طولانی میسر است.

ماسک مو کراتینه بدون سولفات موپک

ماسک مو کراتینه بدون سولفات موپک

استفاده از ماسک مو خوب نیز، یکی از همان محصولات مراقبت از مو است که در سلامت تار های مو نقش مهمی دارد. ماسک مو کراتینه بدون سولفات موپک، سرشار از پروتئین، اسید های چرب، ویتامین ها و کراتین هیدرولیز شده است. این ماسک مو، بدون سولفات بوده و گزینه مناسبی برای مو های کراتین و بوتاکس است. این ماسک حاوی روغن آرگان، نارگیل، بادام، آووکادو، عصاره شی باتر، جلبک دریایی و بابونه است. در این ماسک از سولفات، پارابن و سیلیکون، هیچ گونه استفاده ای نشده است. استفاده از این ماسک، کمک اساسی در کنار شامپو های باکیفیت شما برای تقویت تار های مو هایتان، است.

 

نکات پایانی درباره شامپو های بدون سولفات

وجود سولفات در شامپو ها کاملا استاندارد است، اما این سولفات برای مو های ما مضر است. سولفات ماده ای است که عمل تبدیل شامپو به کف غلیظ را بر عهده دارد. پس مواد مغذی به مو های شما اضافه نخواند کرد و تنها ویژگی اش ایجاد کف برای شست و شوی سر است. بنابراین می توانید این ماده را به راحتی از شامپو های خود حذف کنید و به مو هایتان آسیب نرسانید.

اگر پوست سر حساسی دارید، استفاده از محصولات نامناسب پوست و مو را سریع تر متوقف کنید. از فواید دیگری که استفاده از شامپو بدون سولفات برای ریزش مو دارد، این است که ملایم تر از دیگر شامپو ها است. همین ویژگی باعث می شود پوست سر را تحریک نکند خشکی و خارش ایجاد نکند.

شامپو بدون سولفات برای ریزش مو، علاوه بر همه ی این موارد‌، برای مو های فرفری نیز بسیار گزینه مناسبی است. با حذف سولفات، مو های فر شما هیدراته و سفت می شود و زیبایی خودش را حفظ می کند و مو های شگفت انگیزی را به شما هدیه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *