آرایشی

معرفی برند های ریمل مژه

برند های ریمل

برای داشتن مژه های خوش حالت و زیبا شما لزوما احتیاجی به اکستنشن و چسب های قوی و مژه های اضافه سنگین ندارید؛ فقط باید ریمل مناسب مژه های خود را از میان برند های ریمل انتخاب کنید. حتما پس از استفاده از ریمل های مناسب متوجه خواهید شد که استفاده از آن ها بسیار راحت تر از مژه های مصنوعی است. شما باید انواع برند های ریمل مژه را بشناسید و محصول مناسب خود را انتخاب کنید تا سلامت چشم هایتان به خطر نیفتد. هر کدام از این مدل ها عملکرد مخصوص خود را دارند و می توانند مژه های شما را حجیم تر و یا بلند تر کنند.

 در این مطلب از سایت ماهگون می خواهیم تعدادی از بهترین برند های ریمل را معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب خوبی از میان این همه محصول متنوع داشته باشید.

  1. ریمل حجم دهنده ضد آب اسنس مدل I Love Extreme Volume

Essence I Love Extreme Volume Waterproof Mascara

برند های ریمل

همه ما عاشق داشتن ریمل ضد آب در میان لوازم آرایشی مان برای شب هایی هستیم که بارانی اند و یا روز های گرم تابستان که پر از مهمانی های مختلف است و یا حتی زمانی که می خواهیم به استخر برویم در میان برند های ریمل، مدل ضد آب اسنس برای این منظور انتخاب مناسبی است. این ریمل حجم دهنده و بلند کننده نیز هست و با رنگی کاملا مشکی توجه افراد را به سمت چشمان شما می برد. نکته قابل توجه ریمل ضد آب اسنس این است که در مدت استفاده نمی ریزد و زیبایی شما را حفظ می کند.

  1. ریمل حجم دهنده بلند کننده بل مدل سوپر بلک برس مویی

Bell Volume & curling Mascara

ریمل حجم دهنده بلند کننده بل مدل سوپر بلک برس مویی

شاید دوست داشته باشید برای آرایش چشم از محصولی استفاده کنید که مژه هایتان را بلندتر کند. در این صورت شما در میان برندهای ریمل، به یک ریمل مخصوص مانند ریمل بلند کننده بل احتیاج دارید که به صورت یکنواخت تمامی مژه های شما را پوشش دهد و به وسیله برس مخصوص و فرمولاسیون خاص خود مژه های شما را بلندتر نشان بدهد. ریمل بل مشکی اصل به واسطه داشتن برس مویی بزرگ حتی با اکستنشن های شما رقابت خواهد کرد و دیگر به اکستنشن کردن مژه های خود نیاز پیدا نمی کنید.

  1. ریمل حجم دهنده لوسمنت با برس مویی حجم ۱۲ میلی لیتر

Losment Big Lashes Mascara 12 ml

ریمل حجم دهنده لوسمنت با برس مویی حجم ۱۲ میلی لیتر

در محصولات برند های ریمل، حجم دهنده های مژه بسیار محبوب و مرسوم هستند. ریمل حجم دهنده لوسمنت نیز مژه های شما را پر حجم، مشکی و حالت دار نشان می دهد. این ریمل علاوه بر حجم دادن به مژه ها از آن ها مراقبت می کند چرا که فاقد پارابن است و از ویتامین های گروه B برخوردار است. همچنین به جهت آب رسانی مژه ها انتخاب آن برای افرادی با چشمان حساس اولویت دارد. به کمک براش مخروطی و فرمول ویژه آن، مژه ها چند برابر حد معمولی نشان داده می شود. با استفاده از این مدل، مژه هایی پر حجم و تیره داشته باشید و با اکستنشن های سنگین و مصنوعی خداحافظی کنید.

  1. ریمل حجم دهنده بورژوآ مکس مشکی

Bourjois Volume Glamour Max Mascara

ریمل حجم دهنده بورژوآ مکس مشکی

ریمل های حالت دهنده عملکرد جالبی دارد و براش منحنی شکل و دندانه های ریز و نزدیک به هم آن ها برای فر کردن مژه فوق العاده است. ریمل بورژوآ مکس مژه های کوتاه و کم حجم و صاف را به مژه هایی حجیم و بلند و مشکی تبدیل می کند.

برند بورژوآ در میان برند های ریمل و سایر محصولات آرایشی شناخته شده است و تولیدات آن از کیفیت بالایی برخودار است. با استفاده از یک ریمل فر کننده خوب شما نیاز ندارید هر روز به وسیله فر مژه به مژه های خود آسیب بزنید زیرا این ریمل ها دقیقا حالتی که نیاز دارید را به شما هدیه می دهند و می توانید از مژه های خوش فرم خود لذت ببرید.

  1. ریمل حجم دهنده اوتی مدل سوپر ولوم ۳XL

Ottie 3xl Super Volume Mascara

برند های ریمل

حتما شما هم دوست ندارید که پس از استفاده از ریمل، مژه های شما به هم بچسبد و می خواهید تار های مژه شما به صورت جداگانه، بلند و زیبا دیده شود. ریمل حجم دهنده اوتی علاوه بر حجیم کرده مژه ها، آن ها را بسیار طبیعی و زیبا نشان خواهد داد که در عین طبیعی بودن، رنگ مژه های شما را کاملا مشکی و بلند نشان می دهد. دندانه های جدا از هم این براش باعث می شود که مژه ها به یکدیگر نچسبند و ظاهری طبیعی تر به مژه ها می دهد. اگر پس از استفاده از این ریمل نیاز به حجم بیشتری از داشتید می توانید دو یا سه لایه اضافه کنید.

همچنین این ریمل دارای روغن گیاهی است و چشم های حساس شما را اذیت نخواهد کرد.

  1. ریمل حجم دهنده نارنجی مدل لندن Flash Scandale Eyes

London Scandaleyes Reloaded Mascara

ریمل حجم دهنده نارنجی مدل لندن Flash Scandale Eyes

اثر و ماندگاری طولانی مدت ریمل برای هر کس یک معیار مهم در انتخاب است؛ ریملی که بعد از مصرف طولانی مدت نریزد، ظاهر آرایش را خراب نکند و با گذر زمان همچنان تازه بماند. این ریمل بسیار سبک است و از سویی دیگر به راحتی با پاک کننده های ملایم نیز پاک می شود به این ترتیب به چشم پوست اطراف چشمانتان آسیبی وارد نمی کند. حجم دهندگی این محصول بسیار مناسب و در عین حال طبیعی است. ویژگی خیلی مهم این محصول قیمت بسیار مناسب آن است که باعث شده سال ها مورد استفاده و نام آشنا باشد. برای خرید ریمل حجم دهنده خوب لزوما نباید هزینه زیادی پرداخت کنید.

  1. ریمل حجم دهنده اترنیتی پرل مشکی

ETERNITY BLACK PEARL MASCARA

ریمل حجم دهنده اترنیتی پرل مشکی

خواسته بسیاری از افراد یک ریمل ضد آب است تا بدون این که بریزد، برای ساعت های طولانی کار یا مهمانی مناسب باشد. ریمل اترنیتی پرل این ویژگی ها را دارد و به همین دلیل برای مصرف روزانه مناسب است. شما می توانید از آن برای رویداد های خاص یا روتین آرایشی روزمره تان استفاده کنید. این ریمل تک تک مژه ها را به صورت جداگانه مشکی می کند و به آن ها حجم می دهد. پس آن را به عنوان یک انتخاب درست در بین برند های ریمل مد نظر داشته باشید.

  1. ریمل حجم دهنده لورآل ۱۵x مدلMega Volume Collagene 24H

LOreal Mega Volume Collagene 24H Mascara

ریمل حجم دهنده لورآل 15x مدلMega Volume Collagene 24H

بافت طبیعی این ریمل حجم دهنده احساس سبکی را به شما منتقل خواهد کرد. دلیل این احساس سبکی استفاده از مواد طبیعی در ساخت این ریمل و وجود ویتامین هایی مثل B5 است. همان طور که از عنوان ریمل حجم دهنده لورآل پیدا است این ریمل ماندگاری بالا و ۲۴ ساعته دارد و استفاده از آن در بازه های طولانی چشم را خسته یا آسیب دیده نمی سازد.

برس این ریمل به شکل کاملا حرفه ای ساخته شده است و به شکل مخروطی است تا به کوتاه ترین مژه های شما هم دسترسی پیدا کند و آن ها را بلند و حجیم کند. این نوع باعث می شود شما به هیچ عنوان احساس سنگینی نکنید و کمک می کند مژه هایی زیبا داشته باشید. برای روز هایی که نیاز به آرایش سنگین ندارید یک لایه از این ریمل و برای مجالس و مهمانی ها چند لایه ریمل را استفاده کنید.

  1. ریمل حجم دهنده بیو طوسی مدل پاور ولوم

BEYU POWER VOLUME MASCARA

برند های ریمل

کسانی که چشمان حساسی دارند یا از لنز استفاده می کنند باید از لوازم آرایشی استفاده کنند که فاقد مواد حساسیت زا و تحریک کننده باشد. ریمل های بی کیفیت باعث ایجاد قرمزی چشم، خارش یا سوزش و حتی ریزش مژه ها می شود اما انتخاب یک ریمل با کیفیت این نگرانی ها را از شما سلب می کند. برند شناخته شده بیو ریملی تولید کرده است که حساسیت زا نیست و چشم ها را آزار نمی دهد.

این ریمل حجم مژه ها را افزایش می دهد، مانع از چسبیدن مژه ها به یک دیگر می شود و به مرور زمان نمی ریزد به این ترتیب به چشمان شما جلوه می دهد. مشخصه دیگر آن در بین برند های ریمل دیگر این است که ضد آب نیست و به راحتی از روی مژه های شما پاک خواهد شد و برای پاک کردن آن نیازی به استفاده از مواد شیمیایی آلرژی زا نخواهید داشت.

  1. ریمل حجم دهنده ایزادورا نارنجی مدل بیگ بلد اکستریم

ISADORA BIG BOLD EXTREME MASCARA

ریمل حجم دهنده ایزادورا نارنجی مدل بیگ بلد اکستریم

ریمل حجم دهنده ایزادورا نارنجی از آن دسته ریمل هایی است که بعد از یک بار استفاده به سرعت خشک می شوند و می توانید دوباره یا چند باره به مژه هایتان ریمل بزنید تا بلند و حجیم شوند. ترکیبات این ریمل به شکلی است که به هیچ عنوان برای چشم سنگینی ایجاد نمی کند و نمی ریزد. برس این ریمل فیبری و انعطاف پذیر است و علاوه بر آن که مانع از چسبیدن مژه ها به یک دیگر نمی شود، بافت یک نواختی از ریمل را بر روی مژه ها می کشد. کیفیت خوب ریمل ایزادورا نارنجی از این ریمل برای مصرف کنندگان یک ریمل عالی ساخته است.

چه ریملی برای شما مناسب است؟

در این مطلب سعی شد مدل های گوناگون از برند های ریمل متنوع با قیمت های مختلف معرفی شود تا آنچه را که نیاز دارید، از میان آن ها انتخاب نمایید. برای تهیه هر یک از مدل های بالا به سایت ماهگون مراجعه کنید و محصول درخواستی خود را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.

 هیچ کس نمی تواند مدعی شود که یکی از این ها بهترین است. اینکه شما از یک ریمل چه توقعی دارید مهم است، پس با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید محصول مناسب خود را پیدا کنید. هر ریملی که به مژ های خود می زنید حتما قبل از خواب چشم های خود را از آرایش پاک کنید. میسلارواتر گارنیه بدون بو است و بدون ایجاد حساسیت یک محصول پاک کننده ایده آل به حساب می آید. همچنین اگر از چندلایه ریمل استفده می کنید، می توانید از یک محصول قوی تر مثل محلول دوفاز گارنیه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *