آرایشی

آشنایی با انواع بادی اسپلش

انواع بادی اسپلش

استفاده از بادی اسپلش یا اسپری بدن، از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا فارغ از جنسیت و سن و سال، همه افراد طرفدار بوی خوش هستند. بادی اسپلش ها معمولا مانند عطر ها عمل می کنند و ساختاری مشابه دارند اما دارای ترکیبات غلیظ عطر های گران قیمت نیستند که همین امر موجب ارزان قیمت بودن و ماندگاری کم تر رایحه آن ها می شود پس اگر به دنبال بویی خوب اما با شدت کم تری نسبت به عطر ها هستید، بادی اسپلش ها گزینه مناسبی برای شما می باشند. استفاده از انواع بادی اسپلش ها، تنها محدود به فصل تابستان نیست. بلکه در فصل های مختلف می توانید بوی خوش از خود بر جای بگذارید. در ادامه مطلب به طور دقیق تر سوالاتی درباره انواع بادی اسپلش را بررسی و پاسخ خواهیم داد.

نحوه افزایش ماندگاری بوی بادی اسپلش ها

نحوه افزایش ماندگاری بوی بادی اسپلش ها

جهت افزایش ماندگاری رایحه انواع بادی اسپلش ها، چند راهکار ساده را ارائه خواهیم کرد تا ماندگاری بادی اسپلش خود را افزایش دهید.

۱) حمام کردن با استفاده از صابون های بی بو

قبل از استفاده از انواع بادی اسپلش، باید پوست خود را تمیز کنید تا ماندگاری آن افزایش یابد و اگر این کار را با صابون بی بو انجام دهید، کار شما راحت تر خواهد بود. هنگام شست و شو تمرکز خود را بیش تر بر روی نقاطی که غدد تولید عرق بسیاری دارد، مانند زیر بغل و گردن بگذارید.

۲) استفاده از لوسیون های نرم کننده

ماندگاری انواع بادی اسپلش ها بر روی بدن مرطوب بیش تر است پس بعد از حمام، حتما پوست خود را با لوسیون نرم کنید. بهتر است که لوسیون ها بوی تندی نداشته باشند تا رایحه بادی اسپلش را تحت شعاع قرار ندهند.

۳) استفاده از بادی اسپلش

بعد از حمام و مرطوب کردن پوستتان، وقت آن رسیده است تا از اسپری استفاده کنید زیرا بعد از حمام منافذ پوستتان باز شده و آماده پذیرش هر رایحه ای می باشد.

۴) استفاده بر روی نقاط نبض بدن

فراموش نکنید که استفاده از انواع بادی اسپلش ها بر روی قسمت هایی که دارای نبض هستند مانند داخل آرنج ها، بر روی گردن، قسمت داخلی زانوها، نتیجه مطلوب تری به شما خواهد داد.

۵) رعایت فاصله مناسب هنگام اسپری کردن

هنگام استفاده از انواع بادی اسپلش ها بهتر است با فاصله این کار را انجام دهید تا مطمئن شوید که نقاط گسترده ای از پوستتان را پوشش می دهد.

۶) یک دقیقه صبر کنید

یک دقیقه بعد از استفاده از انواع بادی اسپلش ها صبر کنید تا بر روی پوستتان خشک شود و بعد هر لباسی که می خواهید را بپوشید تا رایحه آن، با لباس شما از بین نرود.

۷) اسپری کردن بادی اسپلش بر روی مو و لباس

می توانید کمی از آن را از دور، بر روی مو و لباس هایتان نیز اسپری کنید تا رایحه بهتری داشته باشید. مراقب باشید تا از نزدیک اسپری نکنید زیرا موجب خشکی ساقه موهایتان خواهد شد.

معرفی انواع مختلف بادی اسپلش ها

بادی اسپلش مون وین

این بادی اسپلش، دارای رایحه ای تابستانی و گرفته شده از مرکبات است. رایحه ای بسیار لطیف و همچنین از ماندگاری بسیار بالایی دارد. این مدل که برای آقایان طراحی شده، قابل استفاده بر روی مو و لباس های شما است.

این مدل بادی اسپلش، از رایحه گل ها و مرکبات گرفته شده است و همین ویژگی آن را مورد مناسبی برای استفاده بانوان کرده است. همچنین این بادی اسپلش ظاهر بسیار زیبایی دارد. رایحه این بادی اسپلش گرم و شیرین می باشد . ماندگاری آن به مدت یک ساعت است و بعد از یک ساعت به یک رایحه ضعیف تری تبدیل خواهد شد.

  • بادی اسپلش پرووا مدل Canarel Casual

بادی اسپلش پرووا با رایحه ای معتدل برای بانوان بسیار مناسب می باشد . در فرمولاسیون این محصول روغن آرگان وجود دارد که باعث طراوت و حفظ رطوبت پوست می شود .  رایحه بادی اسپلش پرووا بسار سبک و ملابم است و حس تازگی را برای شما به ارمغان می آورد .

بادی اسپلش مجیک مومنت مای My Magic Moments

این مدل با رایحه پرتقال، یاس و نعنا هندی خود ترکیب منحصر به فردی را ایجاد کرده است و همچنین بسیار سبک و غیر روغنی است که گزینه مناسبی برای قبل از ورزش و فعالیت های بدنی می باشد. این بادی اسپلش با رایحه شیرین و گرم ماندگاری خوبی بر روی پوست دارد و برای استفاده روزانه خانم ها در فصول سرد سال انتخاب مناسبی است.

 

این بادی اسپلش برای طرفداران رایحه عطر زن طراحی شده است . ZENE یکی از محبوب ترین عطر های زنانه می باشد . این بادی اسپلش با بافتی بسیار سبک و بدون روغن تولید شده است. جفظ رطوبت پوست در کنار رایحه ای خنک و شیرین از مزایا این بادی اسپلش می باشد .

 

  • بادی اسپلش زنانه کالیستا مدل تیلور

بادی اسپلش زنانه کالیستا مدل تیلور 

بادی اسپلش های کالیستا مدل تیلور هیچ حساسیتی بر روی پوست بدن ایجاد نمی کند و از مواد اولیه با کیفیتی تولید شده است. بادی اسپلش کالیستا مدل تیلور از ماندگاری خوبی برخوردار است و رایحه های متفاوتی را شامل میشود که در هر فصل از رایحه های خنک، معتدل و گرم آن می توانید استفاده کنید به طوری که حس طراوت و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد.

  • بادی اسپلش زنانه کالیستا مدل کایلی

بادی اسپلش زنانه کالیستا مدل کایلی

بادی اسپلش زنانه کالیستا مدل کایلی داری رایحه ملایم، سرد و شیرین است و استفاده از آن حس طراوت و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد. این مدل بادی اسپلش از مواد اولیه طبیعی ساخته شده است و باعث جوان سازی و لطافت پوست می شود و بوی بد عرق بدن را از بین می برد. بادی اسپلش مدل کالیستا نسبت به مدل تیلور دارای ماندگاری پایینی هستند.

  • بادی اسپلش بلو چنل پرووا Blue Canrel

بادی اسپلش مردانه پرووا

بادی اسپلش مردانه پرووا از رایحه قوی تری نسبت بادی اسپلش های دیگر برخوردار است زیرا به صورت مایع اسپری می شود و از گاز در ساخت آن استفاده نشده است. این نوع بادی اسپلش دارای آبرسان قوی برای پوست است و همچنین جوانی و لطافت پوست را حفظ می کند.

استفاده از بادی اسپلش ها، بسیار کاربردی است. مخصوصا به کسانی که به رایحه های تند و شدید عطر ها حساس هستند، به شدت پیشنهاد می شود زیرا با استفاده از آن ها علاوه بر خوش بو بودن، اذیت نخواهید شد و با یک رایحه بسیار ملایم و لطیف به مهمانی ها و قرار های خود خواهید رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *