آرایشی

معرفی چند عطر جیبی با ماندگاری بالا

عطر جیبی با ماندگاری بالا

چطور می توان به عطر مورد علاقه خود در تمام طول روز دسترسی داشت بدون اینکه مجبور به حمل شیشه های بزرگ آن باشیم؟ این سوالی است که همواره ذهن دوستداران عطر و ادکلن را به خود مشغول می کند. در جامعه امروزی استفاده از خوشبو کننده ها و داشتن رایحه خوب به یک اصل تبدیل شده و به هیچ عنوان نمی توان آن را نادیده گرفت، اما چطور همیشه و همه جا بوی خوبی بدهیم؟ نگران نباشید داشتن یک عطر جیبی با ماندگاری بالا که جای زیادی هم اشغال نمی کند، به خوبی می تواند نیاز شما را در طول روز برآورده کند.

ماندگاری عطر های جیبی بیش از عطر های عادی نیست اما این که عطر جیبی ای که انتخاب می کنیم از کیفیت خوبی برخوردار باشد، تضمین می کند که دوام خوبی خواهد داشت. به خاطر داشته باشید، نکته مهم در عطر جیبی ماندگاری بالای آن نیست بلکه بوی خوش و حمل آسان آن است اما در میان انواع عطر های جیبی عطر هایی وجود دارند که از ماندگاری و دوام بیشتری نسبت به سایر عطر های جیبی هم رده خود برخوردار اند. برای آشنایی بیشتر و کشف رایحه های جادویی این بطری های کوچک و فوق العاده، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

عطر جیبی با ماندگاری بالا

آشنایی با برند کالکشن

برند کالکشن یک شرکت معتبر و شناخته شده اماراتی است که طی سال های گذشته موفق به تولید عطر و ادکلن های مشهور جهانی در قالب نمونه های شرکتی شده است. این برند با خرید و جمع آوری فرمولاسیون سایر شرکت های معروف، نمونه های کوچک و بزرگ آن ها را به صورت کاملاً قانونی و با قیمت مناسب روانه بازار کرده و در این زمینه موفق به تولید بیش از ۲۰۰ رایحه محبوب، با حفظ اصالت آن ها شده است. اگر به دنبال خرید یک عطر جیبی با ماندگاری بالا، اصیل و البته با قیمت مناسب هستید، محصولات تولید شده این برند می تواند نیاز شما را بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه زیادی باشید، برآورده کند.

محدوده تولیدات آن محدود به عطر های برند نمی شود و در حوزه مد و فشن نیز وارد شده است. یکی از ویژگی های اصلی این برند تنوع بالای رایحه های تولیدی آن است که در برگیرنده سلیقه های متفاوت بوده و توانایی جذب افراد مختلف در تمام رده های سنی خانم ها و آقایان را دارد بنابراین مهم نیست به دنبال چه رایحه ای، برای چه شخصی هستید، برند کالکشن مجموعه ای متنوع و جذاب را پیش روی شما قرار داده است.

از برند های معروف جهانی که این شرکت موفق به تولید و ارائه گزینه های متنوع عطر جیبی با ماندگاری بالا و کیفیت خوب از آن ها شده است، می توان به لنوین، بربری، لاگوست، نینا ریچی، بنتون، تیری ماگلر، ناسوماتو، مون بلان، خسوس دل پوزو، پاکو رابان، جورجیو آرمانی، داویدف، کلوین کلاین، لانکوم، نارسیسو رودریگز، کارولینا هررا، تام فورد، ورساچه، بولگاری، لالیک، آمواژ کرید و شنل اشاره کرد. در واقع برند کالکشن مجموعه بی نظیری از رایحه های متنوع و اصیل را با قیمت بسیار مناسب به شما هدیه می کند.

البته همان طور که اشاره شد تمام تولیدات این شرکت کاملاً قانونی و تحت لیسانس شرکت های معتبر است و محصول فیک (تقلبی) وارد بازار نمی کند.

برای آشنایی بیشتر با رایحه های متنوع تولید شده توسط این برند، در ادامه مقاله به معرفی چند عطر جیبی با ماندگاری بالا از تولیدات آن خواهیم پرداخت و برای آشنایی بهتر با محصولات برند کالکشن می توانید این عطر های جیبی با کیفیت را در کنار نمونه اصلی آن ملاحظه کنید.

عطر جیبی بولگاری آکوا پور هوم مردانه (Bvlgari Aqva Pour Homme)

عطر جیبی بولگاری آکوا پور هوم مردانه

این عطر از برند کالکشن با کد ۱۶۷، گزینه بسیار مناسبی برای آقایان در رده های سنی مختلف به ویژه میانسال است. بولگاری آکوا مردانه از برند کالکشن، یک عطر جیبی با ماندگاری بالا، در بطری هایی با حجم ۲۵ میل است که به راحتی در جیب و کیف شما جای می گیرد و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. این عطر دقیقا مشابه نمونه اصلی خود، دارای رایحه خنک، شیرین و معطر دریایی است که ماندگاری بالای آن شما را شگفت زده می کند.

عطر جیبی با ماندگاری بالا

عطر جیبی جورجیو آرمانی مردانه (Giorgio Armani)

عطر جیبی جورجیو آرمانی مردانه

 جورجیو آرمانی یکی دیگر از بهترین رایحه های موجود در مجموعه برند کالکشن با کد ۱۶۴ و حجم ۲۵ میل است، که می توان از آن به عنوان یک عطر جیبی با ماندگاری بالا نام برد. Giorgio Armani، به صورت تخصصی برای آقایان طراحی شده است. رایحه تلخ و البته تند شرقی این عطر مانند نمونه اصلی آن اطرافیان را مجذوب خود کرده و با توجه به قیمت مناسبش و ماندگاری بالای آن در طول روز رضایت شما را به خوبی جلب می کند.

عطر جیبی لانکوم لا ویه زنانه (Lancome La Vie)

عطر جیبی لانکوم لا ویه زنانه (Lancome La Vie)

اگر از طرفداران Lancome La Vie est Belle L’Eclat هستید ولی قیمت بالای آن شما را از خرید منصرف می کند، پیشنهاد ما این است که حتماً عطر جیبی لانکوم لا ویه شرکت برند کالکشن را امتحان کنید. لانکوم یکی از محبوب ترین گزینه های عطر جیبی با ماندگاری بالا، بین خانم ها در تمام دنیا است که رایحه گرم و شیرین آن با ترکیبی از چوب صندل سفید، شکوفه پرتقال، ترنج و وانیل، انرژی مضاعفی به استفاده کننده خود منتقل می کند. برند کالکشن این محصول را در حجم ۲۵ میل با کد ۲۵۳ روانه بازارهای بین المللی کرده است.

عطر جیبی دیور ادیکت زنانه (Dior Addict)

عطر جیبی دیور ادیکت زنانه (Dior Addict)

اگر در دسته بانوان طرفدار ادکلن های برند باشید، قطعا اسم Dior Addict را شنیده اید و یا از آن استفاده کرده اید. خبر خوب اینکه نمونه شرکتی این محصول فوق العاده، با حفظ اصالت آن در مجموعه برند کالکشن به کد ۰۵۲ نیز تولید می شود که برای خرید آن نیاز به پرداخت مبلغ زیادی ندارید. این عطر جیبی با ماندگاری بالا و رایحه شیرین و البته بطری کوچک خود، می تواند بهترین دوست و همراه شما در تمام طول روز باشد.

عطر جیبی لاگوست لهوم مردانه (Lacoste L`Homme)

عطر جیبی لاگوست لهوم مردانه (Lacoste L`Homme)

عطر جیبی لاگوست لهوم مردانه (Lacoste L`Homme)

یکی دیگر از عطرهای مردانه محبوب برند کالکشن، لاگوست لهوم نام دارد که در واقع نمونه کوچک شده ادوپرفیوم معروف خود است. رایحه خنک، تند و شیرین آن مورد پسند مردان در تمام رده های سنی بوده و عطر چوب سرو و مرکبات آن از چند متری هم به مشام می رسد. شرکت برند کالکشن، لاگوست لهوم مردانه را در بطری های کوچک با حجم ۲۵ میل و کد ۲۶۴ روانه بازار کرده است.

در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع مختلف عطر جیبی با ماندگاری بالا آشنا کنیم. اشاره کردیم که ماندگاری عطر ها وابسته به کیفیت آن ها است و هر عطر جیبی می تواند با ماندگاری زیاد یا کم باشد ولی یک بوی خوش دلیل ایجاد یک خاطره خوب و ماندگار است. یکی از ویژگی های اصلی این نوع عطر و ادکلن بطری های بسیار کوچک آن ها است که فضای زیادی را اشغال نمی کنند، طراحی بطری های به راحتی در کیف دستی یا حتی جیب لباس جا می گیرند و همیشه همراه ما هستند اما خاطرتان باشد حتی در خرید عطر جیبی هم به دنبال اصل آن ها باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *