پوست و مو

بهترین آبرسان مو برای موهای خشک چیست ؟

بهترین آبرسان مو برای موهای خشک

همه ما از انواع کرم های مرطوب کننده و آب رسان برای پوست صورت خود استفاده می کنیم اما هنگامی که صحبت از آبرسان و نرم کننده مو می شود، بسیاری از افراد اطلاعات لازم را ندارند. مو های شما نیز مانند پوست صورتتان، نیاز به آبرسانی دارد تا آسیب نبیند و ظاهر زیبا تری داشته باشد. فارغ از این که مو های شما خشک است یا نه آبرسانی و مراقبت از آن ها لازمه سلامتی مو ها است. ممکن است با چند کار اشتباه به مو هایتان آسیب جدی وارد کنید که گرچه این آسیب ها با استفاده از بهترین آبرسان مو برای موهای خشک قابل درمان است اما توصیه می کنیم از ادامه دادن شان پرهیز کنید. همچنین برای بازدید از انواع محصولات مراقبت از مو می توانید به صفحه ماهگون رجوع کنید.

کار هایی که به مو هایتان آسیب می رساند:

  • شست و شوی زیاد مو: این که چه تعداد شست و شو برای مو مناسب است بستگی به جنس مو ها و چربی پوست سر شما بستگی دارد اما شست و شوی سر بیش از چهار الی پنج بار در هفته می تواند مو های شما را خشک و شکننده کند.
  • شست و شو با آب خیلی سرد یا خیلی داغ: مو های خیس شما بسیار شکننده است و شستن مو ها در آب با دمای نامناسب می تواند آسیب جدی به فولیکول مو بزند.
  • استفاده از محصول مراقبتی نامناسب: پارابن و سولفات موادی هستند که در ترکیبات بسیاری از شامپو ها به کار می روند و ممکن است به مو های شما آسیب بزنند. همچنین محصولات مناسب مو های خشک شامل ترکیبابی است که از سلامت مو ها محافظت می کند و دقت در ویژگی های هر محصول مراقبتی ضروری است.
  • شست و شوی اشتباه: از چنگ زدن و کشیدن مو ها بپرهیزید و از ساقه های مو هایتان در برابر شکسته شدن مراقبت کنید.
  • خوابیدن با موی خیس و…

در ادامه مطلب شما را با بهترین آبرسان مو برای موهای خشک آشنا خواهیم کرد تا با تمام این مشکلات مقابله کنید و مو هایی زیبا و ابریشمی داشته باشید.

۱) اسپری ردیست کراتین Redist keratin

اسپری ردیست کراتین Redist keratin

برای معرفی بهترین آبرسان مو برای موهای خشک لازم است به اسپری ردیست کراتین نیز اشاره کنیم. این اسپری کارآمد، خشکی و وزی مو های شما را به طور کامل برطرف کرده و با کراتینی که داخلش وجود دارد، موجب صافی و درخشانی بیش تر مو های شما می شود. اگر مو هایی نازک و آسیب دیده دارید که رشد آن ها متوقف شده است، خبر خوش این است که این محصول موجب ترمیم و رشد مجدد مو های آسیب دیده شما می شود و دوام هر تار مو را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. این محصول دارای حجم ۴۰۰ میلی لیتر  و برای مصرف روزانه بسیار به صرفه است. اگر به دنبال حالت دهی مو های خود هستید، بهتر است آن را بر روی مو اسپری کنید و سپس ده دقیقه صبر کنید تا با سشوار یا انواع وسایل مخصوص، به راحتی هر حالتی که می خواهید را بر روی مو ها ایجاد کنید.

ویژگی های دیگر

  • این اسپری محلولی دو فاز بوده که برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.
  • برای کسانی که مو هایی مستعد مو خوره دارند، بسیار مناسب است.
  • در یک مهمانی، مو های درخشان و زیبا می تواند در ظاهر شما بسیار موثر باشد، با استفاده از این اسپری می توانید به این خواسته برسید.
  • این اسپری موجب رشد مجدد مو های ریز و پر شدن جا های خالی موجود بر روی سرتان خواهد شد.

۲) شامپو تروپیکال Tropical shampoo

شامپو تروپیکال Tropical shampoo

شامپو ها در نگهداری مو های شما نقش موثری دارند، برای معرفی بهترین آبرسان مو برای موهای خشک، بهتر است با شامپوی تروپیکال نیز آشنا شوید. به دلیل عدم وجود سولفات در این مدل شامپو، به راحتی می توانید از آن برای ترمیم و باز سازی مو هایتان استفاده کنید، خانم هایی که مو های رنگ شده دارند، می توانند از این مدل برای نرمی و صافی مو های خود بهره ببرند.

ویژگی های دیگر

  • شوره هایی که به دلیل خشکی کف سر ایجاد می شوند، به راحتی با استفاده از محصول شامپو تروپیکال از بین می روند.
  • این شامپو ساختاری گیاهی دارد، به همین دلیل برای آقایان و بانوان در همه سنین، مناسب است.
  • از گیاهانی مانند آرگان، آووکادو، انبه و ویتامین های A، B و C ساخته شده است.
  • آبرسان قوی مو است، می توان آن را بهترین آبرسان مو برای موهای خشک در نظر گرفت.
  • ضد گره است و پس از استفاده، مو هایتان کاملا صاف و ابریشمی باقی می ماند.
  • هر روز دو مرتبه از این شامپو در حمام استفاده کنید تا شاهد تاثیر بی نظیر آن بر روی مو هایتان باشید.
  • دارای حجم ۳۰۰ میلی لیتر است که برای استفاده روزانه به صرفه است.

۳) سرم موی مارال مدل اکسکلوسیو ۳  Maral Exclusive hair serum

سرم موی مارال مدل اکسکلوسیو 3  Maral Exclusive hair serum

برای معرفی بهترین آبرسان مو برای موهای خشک، لازم است سرم مو ها را نیز در نظر داشته باشیم. این مدل از یک برند کاملا ایرانی و متناسب با ویژگی های موی ایرانیان است. حجم آن ۲۰۰ میلی لیتر است که از دو مدل قبلی کم تر است اما باید توجه داشته باشید که نیاز مو های شما به سرم مو، نسبت به شامپو و اسپری، به صورت روزانه کم تر است.

عدد سه که در نام سرم موی مارال مدل اکسکلوسیو ۳ مشاهده می کنید، به دلیل سه فاز اصلی آن است که در ادامه مطلب بهترین آبرسان مو برای موهای خشک، به آن اشاره خواهیم کرد.

فاز ۱: مو های شما آغشته به روغن های متفاوت خواهد شد تا به ترمیم تار های ضعیف مو هایتان کمک کند.

فاز ۲: این فاز شامل سیلیکون است که وظیفه دارد مو های شما را درخشان تر و زیبا تر از سابق نشان دهد.

فاز ۳: این قسمت دارای گلیسیرین است که مسئولیت آن، نرم کنندگی و آبرسانی به کف سرتان است که موجب رشد و ترمیم مو های آسیب دیده خواهد شد.

ویژگی های دیگر

  • استفاده از روغن هایی مانند آرگان، جوجوبای و زیتون، که برای روغن تراپی مو ها نیز موثر است.
  • آب رسان موثر و مخصوص برای مو های خشک است.

۴) شامپو استم سل مخصوص موهای خشک و آسیب دیده Stem cell dry shampoo

شامپو استم سل مخصوص موهای خشک و آسیب دیده Stem cell dry shampoo

در ادامه معرفی بهترین آبرسان مو برای موهای خشک، بهتر است به برند استم سل نیز توجه داشته باشید. این شامپو از خارش کف سرتان جلوگیری می کند، فاقد سولفات است و هیچ گونه حساسیتی برای افراد مختلف ایجاد نمی کند.

ویژگی های دیگر

  • مو هایتان را به خوبی آبرسانی می کند و می توان آن را یکی از بهترین آبرسان های مو برای موهای خشک دانست.
  • از ریزش مو به طور موثری جلوگیری می کند و حتی موجب رویش مجدد مو های شما نیز خواهد شد.
  • افرادی که هزینه زیادی را صرف کراتین مو هایشان کرده اند، باید از این شامپو بدون سولفات برای خود استفاده کنند تا به مو هایشان آسیبی وارد نشود.
  • این محصول شامل آلوئه ورا که به طور علمی ثابت شده است، گیاهی مناسب جهت رویش مو و ترمیم تار های آسیب دیده است. گیاه آلوئه ورا اغلب در بهترین آبرسان مو برای موهای خشک، حضور موثری دارد.
  • دارای حجم ۲۵۰ میلی لیتر است که برای مصرف روزانه کاملا مناسب است.
  • مقرون به صرفه است و از قیمت خوبی نسبت به کارایی اش برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *